Dålig uppdatering

Jättedålig uppdatering igår och idag, jag vet, men jag ska skärpa mig, och jag sitter ju faktiskt och skriver nu! :)
Imorse vaknade jag tjugo över sju, min buss går tjugo i åtta -.- Sprang upp, skyndade mig asmycket, och jag hann!

Konstig tanke: Jag har kommit på en sak.. att jag alltid tänker på något konstigt när jag äter frukost. Idag kollade jag på vårt bröd som vi hade på bordet. Så tänkte jag såhär; de som bakar brödet på morgonen, får de något bröd med sig hem? Vad gör de med brödet, äter? Hahah, jag veet, sjukt tråkigt men vadå... jag tänkte på alla som jobbar på Pågen ;) 

Eftermiddagen har spenderats med no, engelska, oboy, datorn och äpplebitar :) Har rätt mycket läxor denna veckan, tyvärr. Och det blir lite jobbigare för mig eftersom jag var borta två dagar och måste ta igen allt. 

Och snart, ska även jag, beställa Om jag kunde drömma - första twilight boken ! :) (eller det är väl första? ;) Jag beställer billigt från; www.adlibris.se, hehe. 90 kronor kostar den där, nästan hälften av vad den kostar på akademibokhandeln i stan. Iallafall, bättre sent än aldrig att läsa den, och jag blir ju inte mindre sugen på att läsa den när jag sett filmen :p

Har iallafall lite nya bilder :)

Dålig bild, men det är mina nya shorts från Topshop! 99 kronor kostade dom, och finns i svart, vit och hallonrosa tror jag, minns inte om de fanns i grå. Ska ha dom i sommar, nu har jag lite tid på mig att få smalare ben.. Fast jag kommer nog inte lyckas X)


Och alla som någon gång är på nova.. ni måste köpa "Very Berry" på Naked juice bar!! Asgod :) Jag, Sofia och Felicia fick varsett smakprov gratis, och sen var vi fast.. köpte vars en för 40 kr(dyrt!) men ååå, vad god den var! Banan, blåbär, jordgubb, hallon, äppeljuice och yoghurt typ :p KÖP!


Bild från bowlingen i söndags :) Det var astråkigt.. Fast jag gjorde iallafall en strike! Hehe, jag som aldrig bowlar.


Det är snö ute och det är ISkallt :( Jag vill ha sommar...


Avslutar med min piggelin jag åt igår (; 
Usch, måste sluta äta massa onyttigt. 



Kommentarer
Postat av: ida

glaaaaaaaaaaaaaaaaaaasss

2009-02-02 @ 19:17:58
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Carita

åh, bowling är så himla kul! ♥

2009-02-02 @ 19:25:28
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.amandajennyfrida.blogg.se

2009-02-02 @ 20:00:27
Postat av: sofia

hahah bowlingenXD

2009-02-03 @ 15:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0