Forever 21



Jag hade lite tråkigt och länkade mig in på Forever 21's hemsida och hittade lite kläder.
Tänkte lite senare plocka fram chipsen, dippan och gräddbollarna och se Mia och Klara och Wallander med den som vill från familjen :)

Köpte också Om jag kunde drömma idag, första Twilight-boken alltså. Har redan läst den, lånade Sofia's men jag vill ha den själv så jag kan läsa om dom osv.
Just nu på Åhlens (iallafall i Lund) har dom Om jag kunde drömma, När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta för runt åttio kronor st, Innan har de kostat 149-199 kronor. Jag såg inte om dom hade fjärde boken, Breaking Dawn.
Längtar verkligen tills filmen kommer ut på dvd så jag kan köpa den :)
Läs twilight-bloggen, den är skitbra om du gillar twilight!

Skola imorgon och jag orkar verkligen inte höra alarmet halv sju!! Usch, alldeles för tidigt...
Jag längtar sketamycket till sommaren, börjar med Kroatien och sen 8-9 veckors ledigt, fy vad skönt det ska bli.. Vakna elva varje dag ! (;

/ Frida :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0