Hemma ! :)

Och det blev lite shopping iallafall. Fikade med Sofia och Felicia på Espresso house, eller, vi tog med oss fika dit och köpte dricka där ;D Sen köpte jag tofsar och klämmor och vi gick runt på stan några timmar. Dom pallade inte vara kvar så jag gick runt lite själv, jag var inte klar. Gick in på Gina Tricot och köpte en tröja för 29 kronor! Ni ser den på bilden där nere. Köpte sen också svarta, runda ringar, örhängen. 
Jag är trött, och nöjd. Tänkte se melodifestivalen ikväll (: Vad ska ni hitta på!? 
Kram



Asdålig bild, men det står "Good gone bad" :)


Och där nere på örhängena där det ser grått ut, det är bara "blixten" som gjorde så det blev så


19 kr /st. 10 tofsar och 30 klämmor. Båda från HM.

Kommentarer
Postat av: Lilli

ååh, sådan svart t-shirt köpte jag idag och även en lila =)

2009-02-07 @ 22:43:47
URL: http://beerbatovci.blogg.se/
Postat av: Rebecca

skit fin tröja :)

2009-02-09 @ 12:45:17
URL: http://rebccaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0