Klippa mig :)

Ska klippa mig på onsdag. Det behövs, eftersom det är så slitet. Det både ser ut och känns som svinto! Det sliter så mycket på håret med plattången, föna håret, borsta det (när de är blött!) mm. Nu är det iaf dags.
Pratade med mamma också innan om att beställa böcker, och jag går nog innom akademibokhandeln på onsdag istället när jag klipper mig eftersom böckerna inte hinner komma fram. Eller jo, dom kommer fram men dom ska göra en "mellanlandning" på typ en tobaksaffär(!?) och sen måste dom skicka brev till oss så vi kan hämta det. Bara för att varje bok är på cirka fem hundra sidor, och det blir för tungt/stort för brevlådan eller nåt.
Det blir lite dyrare i butik, eftersom adlibris inte har nån frakt men ändå, pappa betalar ju ;)

Okej, nu ska jag inte skriva om massa böcker, ska istället titta på massa bilder på edward... [twilight]
Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0