Let's dance special!

Nu startar vi! Jag kommer inte skriva så mycket om alla, eftersom dom inte dansar så länge, men lite blir det! :)


Par 1. Magnus & Annika [samba] 
Haha! Han är helt lång och ASstark och hon helt liten ;) Ser rätt kul ut ibland. Han är väl rätt duktig, för att vara så stor. Hahaha, tony (i juryn) är typ helt kär i honom, han sa precis att han älskade hans rumpa! Han får bra omdömen av juryn också.  
    
Fick 26 poäng av juryn. 
Rösta: 099 414 01


Paus: Hahah, vet ni hur svårt detta är? Vad ska jag skriva lixom.. aja, jag har ändå inget bättre för mig och då kan jag lika gärna skriva vad jag tycker!

Par 2. Jeanette & Niclas [samba]
Niclas har ju varit jättebra hittills, tycker jag, även om han inte var med från början. (Han är ju ersättare för Mojje, ni vet)
Juryn verkar besviken och jag vet inte riktigt vad jag tycker, ganska bra.

 

Rösta: 099 414 02

Par 3. Kitty & Anders [samba]
Kitty är speciell, och hennes klänning ikväll... den är inte fin! ;) Hon har ju typ inte alls varit bra innan, och jag tycker inte det är speciellt bra nu heller. Inget speciellt lixom :p Det är hennes bästa gång iallafall. Juryn tyckte det var "helt godkännt".
 
Fick 15 poäng av juryn.
Rösta: 099 414 03 

Par 4. Karl-Jan & Maria [samba]
Oo, jag kom ihåg när han var med i Wildkids!! (Ja, jag kollar på det, de äger!! hahah) Vilken 62åring dansar samba? Carl-Jan! Det var ju inte braa, men vadå, 62 år!? Jag tycker faktiskt han är bra för sin ålder ;)
 
Fick 10 poäng av juryn. 
Rösta: 099 414 04


Par 5. Hasse och Charlotte [samba]
Asså jag gillar inte honom, så tråkig! Asså jag har inget att säga, så tråkig bara. :p

 
Fick 14 poäng av juryn. (Tror det iallafall)
Rösta: 099 414 05

Par 6. Elisabet & Tobias [samba]
Hahah, hon är också bra för att vara 64 år, nästan sjuttio!! Nu gjorde dom värsta lyftet [för att hon är så gammal ;) ]
Jag tyckte faktiskt hon va bra. Juryn gillar henne också ikväll (;  Hehe, och hon springer ut där me rullator..
 
Fick 23 poäng av juryn!
Rösta: 099 414 06

Par 7. George & Maria [samba]
Jag gillar Maria, fast nu är det ju inte hon som 'lär sig'. Gerorge gillar jag inte alls. Ändå är det nog en av hans bästa gånger i programet. Juryn tyckte inte riktigt som jag, men nu är det ju jag som tycker ;p
Det gick inte att ladda upp bilderna på George och Maria, men ni kan alltid rösta på dom: 099 414 07. 
De fick 11 poäng.



Par 8. Morgan & Helena [samba]
Han är jättebra!!! På riktigt alltså. 
Han fick 40 poäng förra veckan, fyra tior!! (högsta poäng)
 
Fick 34 poäng av juryn!    
Rösta: 099 414 08

Par 9. Laila och Tobias [samba]
Laila, min favorit. Hon har varit jättebra hittills, men det sägs att hon tagit privata lektioner innan programmet. 
Tobias gillar jag inte, hans utseende då ;) 
Åh gud, hon är grym!! Hon kan ju inte göra nåt annat än vinna hela tävlingen (:
Titta bara hur bra Laila blev på bilden.
 
Fick 27 poäng av juryn.
Rösta!: 099 414 09

Kul har det varit, lite stressigt att hinna ladda upp bilderna mellan dansarna på några minuter (;  Men det gick! Det står mest skit, men.... ändå :) 
Såklart skriver jag vem som vann sen också!! 
Fredags-Kram




Kommentarer
Postat av: Carita

let's dance är himla bra :)

2009-02-06 @ 21:32:45
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: felicicicica

har blondin bella åkt ut ?

2009-02-06 @ 21:53:19
Postat av: emma

Älskar Laila.. hon är bääääst

2009-02-06 @ 22:21:49
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0