Lund

Lund hela dagen .

Åkte hem med Sofia och Felicia och hämta Nellie, åkte in till Lund. Vi lämnade Nellie på banken, haha, där springer hon omkring och hälsar på kunder och sånt. Sen gick vi till Point och fikade, träffa Carolina som praoar där. Gick sen och lämnade Sofia vid domkyrkan, hon skulle på tennis. Så jag och Felicia gick först till Gina Tricot sen tillbaka till pappas jobb och drack varm choklad :) Sen tog jag Nellie och följde Felicia till Espresso house och vänta på bussen sen. Kom fram en sån full tjej i typ 50-års åldern och sa så; Åhhh... vad sööt hund! Är det en rottweiler!?  Så satte hon sig bredvid mig och snacka massa i typ tio minuter.. obehagligt. Kom sen hem i typ en halvtimme och ringde Sofia- bio. Åkte in till lund igen och väntade på Sofia. Hon kom fem i halv och då hade jag redan köpt godis så vi gick och köpte biljetter och cola och såg typ Borta bäst, släkten värst, eller nåt sånt. Den var.... speciell. ;) 

Imorgon- Sovmorgon, melodifestivalen (genrepet), och sen gäster på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0