Rundan

Har tagit min runda med Nellienu. Måndagar, onsdagar och varannan fredag går jag ut med Nellie, resten av dagarna tar Oscar och mamma och pappa på helgen :)
Måste, även om jag inte vill så måste jag börja med mitt So-arbete. Det är så sjuukt tråkigt men måste göras och ska redovisas på torsdag -.- Jag ska nog göra om mitt helt för det jag hittills gjort suger, helt rörigt ;)
Nu måset jag börja!!

Kram / Frida

UPPDATE: Det är faktiskt inte liika tråkigt som jag trodde och det går rätt bra. Har skrivit ungefär lika mycket här hemma på en timme som jag gjorde i skolan på typ 8-10 lektioner! Koncentrerar mig bättre hemma med lite musik.. :) Nu ska jag snart äta och sen hitta på något, kanske ska börja kämpa med designen på bloggen igen, den är ju inte så snygg direkt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0