Stick-pinnen -.-

Jag vaknade kvart över sex, och jag var faktiskt inte såå trött eftersom jag somnade klockan tio igår. Jag vaknade vid tolv av att Nellie skällde, jag trodde det var i min dröm. Men när jag gick upp stod hon där och kom inte ut för någon hade stängt dörren. Hon hade öppnat min ryggsäck jag haft med mig på skidresan och tagit ut min stickning (som min syslöjdslärare tvingade mig att ta hem) och bitit sönder ena stick-pinnen -.- Hehe, får väl betala lite för den nu..

Jag hann duscha, sminka mig, klä på mig och äta frukost på tio minuter totalt så jag har suttit här en halvtimme och läst twilight och tänkte göra det en kvart till.. :)
Jag kommer hem vid fyra idag, vet inte om jag ska träna ikväll för jag har jätteont i mina knän.. Vi får se!
Nu ska jag fortsätta läsa, kram / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0