Twilight

Nu är jag klar. Det blev nya 'I am a sailor chic' tröjan från gina tricot, tror jag visat den i bloggen och isåfall hittar ni den under kategorin shopping.

usch usch usch Läs inte detta om du inte vill veta av lite som händer i Ljudet av ditt hjärta.
Läste ut Ljudet av ditt hjärta igår... fy vad den va sorglig! (Tycker jag, jag tycker det är sorgligt när jacob kysser bella, därför hatar jag Jacob) Jag började typ gråta, första gången jag gör det till en bok!...

Nu kan du läsa:

Jag tycker tredje boken (ljudet av ditt hjärta) är den bästa! Fast jag har ju inte läst fyran än.. den kommer ut den 12 mars på svenska! Det är en torsdag och direkt efter skolan ska jag till lund och köpa den, om den finns kvar... har en känsla av att den kommer ta slut -.- kanske får be pappa köpa den, han jobbar ju i lund.
Nu ska jag ta på mig mina strumpbyxor och sen gå till bussen.
Mysa lite med nellie hinner jag nog också :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0