-Rubrik-

Hej! Jag hann inte starta datorn i morse och försökte logga in när jag kom hem från skolan men det gick inte. Har iallafall varit ute nästan en timme med nellie så nu ligger hon här i mitt knä och sover, min plutt. 

Tänkte beställa lite böcker ikväll, härifrån. De har väldigt många och billiga böcker. Ska köpa bla. När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta, twilight 2 och 3, kan man säga. Fyran köper jag nästa månad då den kommer ut på svenska! Sofia och Felicia läser den på engelska, men jag väntar :)  Andledningen till att jag köper böcker, istället för att låna, är ju att jag ska till vemdalen på lördag! (jag kommer dö) 15 timmars bussresa fram och tillbaka, och fyra dagar på "hotellet". Måste ha något att läsa.
Funderar på att också köpa boken Sandor/slash/Ida . Såg den på film för ett tag sen och den var rätt bra, kostar bara 39 kronor också ju.

Nu ska jag fortsätta leta böcker och sen ska pappa hjälpa mig att beställa!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0