Andra Avenyn (R)

Vaknade för tjugo minuter sen och har precis ätit frukost. Så skönt med sovmorgon och slippa gå upp halv sju..

Planerna idag är att jag ska byta min kjol. Jag kan ju bara ha den till typ en vit t-shirt (jag har lite dålig fantasi) och det blir ju tråkigt om jag bara kan ha den till det. Jag ska isället köpa en långärmad vit och svart randig, långärmad tröja hos hm. Jag ska också se om dom har skorna där så jag kan prova, förmodligen har dom inte dom. 

Nu ska jag fortsätta titta på Andra Avenyn, reprisen, och se om jag kan hitta lite marabou från igår :)
Kramar
                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: johanna

Andra avenyn är bra : )

2009-01-31 @ 22:08:59
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0