Borttappade nycklar

Hej, nu är jag hemma. 
Efter skolan skulle jag få läxor av sofia, eftersom jag missat två dagar, så jag missade min buss... så jag åkte med sofia hem och mamma fick hämta mig ;)
På franskan idag gjorde vi fruktsallad istället för lektion, det var så sjukt kul ! hahahahah. Jag, sofia, felicia och anna jobbade tillsammans och anna lyckades med aallt! :D Anna har också en blogg: www.anzzi.blogg.se

Tappade bort mina nycklar idag också, som alltid ! Jag kan typ sätta i nyckeln i skåpet, ta mina grejer och stänga skåpet, utan att dra ur nyckeln, och bara gå där ifrån... därför brukar alltid sofia ha dom. :)
Sofias mamma hittade dom i en buske, i deras trädgård, när hon kom hem! Vi hade varit där på en rast och sen nycklarna, på nåågot sätt, kommit i busken. Hehe, nu har jag dom iallafall.. tror jag.

Måste sätta mig lite med engelskan nu som är till imorron, har missat massor när jag var borta. Ett prov och vi har fått maassa andra läxor. Usch :/

Kram
                                                                                                                      

UPDATE : Asså.... jag tror inte jag kommer ha andvändning av glosan 'Hitlers militära säkerhetspolis' i sjuan!? Jag är på väldigt dåligt humör, det är så många onödiga glosor som jag måste lära mig, många är det också -.-  40st. 

Kommentarer
Postat av: malinm.se

tack så mycket :)

2009-01-28 @ 15:56:47
URL: http://malinm.se
Postat av: Elin

Det är 38 st glosor, och the Gestapo är onödig medn inte svår,

:)<3

HAHA men hyklarna hur lyckades ni tappa dom i en buske?

2009-01-28 @ 16:35:00
Postat av: fiffi

åååå frida! :D (L)

2009-01-28 @ 17:04:09
Postat av: s

oj va konstigt, i en buske? tur att ingen annan tog dem

2009-01-28 @ 18:16:21
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0