Bröllopet .

Har precis varit ute med nellie en halv timme, skönt även om halsen gör ont och jag inte kan andas genom näsan.. ;p

Såg på reklam häromdagen att bonde söker fru - Emma och Magnus gifter sig på tv ikväll (klockan åtta på 4:an) ! Dom har ju redan gift sig men nu går det på tv :) 
Och åtta söndagar framöver går det helt nya(!) beckavsnitt på 4:an klockan nio .  De börjar på söndag ;p 
Jag gillar mer Wallander än Beck, men det får väl duga... 

                                                                                                                      

UPDATE: Tänkte visa nya bilder jag tog på nellie idag, men datorn och mobilen vill inte sammarbeta som dom brukar ;p Bilderna kommer senare ! :)

Kommentarer
Postat av: FEBB

Hej frida! Hum... asså shit jag vill men vi har nationella prov nu i svenska, matte osv, och jag MÅSTE tyävrr plugga. men när vi har gjort de så kan jag göra det! om ca 1 månad :)





åh, tack så mkt gumman!! <3

2009-01-26 @ 15:46:06
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh, det vill jag se ikväll!!

2009-01-26 @ 16:07:35
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0