Film :)

Somnade innan klockan nio och vaknade klockan elva! Jätteskönt att sova lite.. Däremot känns det som jag har feber nu, det hade jag inte innan :( Jag hoppas jag kan gå till skolan imorron, har matteprov på onsdag och behöver plugga. Jag har iallafall repetionsuppgifter hemma som jag kan passa på att göra. Med lite varm choklad går allt ! ;) 
Nu har jag gjort en iskall "smothie" (fick en kommentar på min gamla blogg att jag inte gjort en smothie, för man var tvungen att ha flera bär i.... jag har bara hallon) fast jag orkar aldrig hela, så typ allt blir kvar. Men det är kallt och gott och tar 2 minuter att göra ! Fil(!), hallon och florsocker - mixa ihop - häll upp i ett glas - färdigt.
 
Jag har satt på Mordkommissionen (deckare) på mitt rum. Jag köpte, eller pappa köpte, alla filmer till mig i somras. De kom ut en film varje torsdag, elva filmer ! Jag kommer ihåg hur jag och min kompis var varje torsdag och väntade på att pappa skulle komma hem med filmen, och nu kan jag fortfarande se dom om och om igen, fast jag vet vem den skyldiga är ;) 
Bara det att jag har bara tio filmer, jag har inte tvåan... En viktig person dör i den filmen, så jag måste köpa den :p
 
                                                                                                                      

UPDATE: Pappa kom precis upp, berättade för honom att jag saknade 2 filmen av mordkommissionen och han lovade att beställa den :) Nu skulle han åka och köpa lite glass också... till mig och min brors små halsar ;) Min snälla pappa <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0