Lund

Jag vaknade för en kvart sen och har precis tryckt i mig frukost.
Jag är jättetrött, det blev rätt sent igår eftersom jag städade mitt rum och började klockan tio, det var kläder överallt  ;)
Idag slutar jag tidigt, kvart över ett. Jag och Felicia ska ta tåget till Lund och kolla lite i affärer. Jag ska försöka köpa tubkjolen jag provade på Nova, men jag vet inte om den finns i lund, annars blir det kanske något annat på rea eller så. 
Också sugen på en grå kjol från hm med en dragkedja tvärsöver.
nu måste jag göra mig i ordning, har en kvart på mig och här sitter jag i pyjamas och morgonfrisyr... hehe.
Kramar
                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0