Mammaa

Nu är jag hemma, och proppmätt !! Åt jättemycket pommes och kött (mer pommes än på bilden). Kom på att jag skulle ta en bild till bloggen, men glömde mobilen, så jag fick ta mammas. Fast de spelar ju ingen roll, vi har likadana, hehe. 

Den blev ju lite mörk, men ni ser. Asgott med kall cola, har varit sugen på det hela dagen, älskar det !

Nu ska jag fortsätta titta på 'Sveriges värsta bilförare'.
Kram 
                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad blev sugen på pommes och kött nu ... och COLA !!!!!!!!!!!!!! :O









team fritchof (L)

2009-01-29 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0