Myskväll

Oj... jag är sjukt trött. Kom hem för en halvtimme sen, har precis ätit. Har knappt ätit något på hela dagen så jag var tvungen att få i mig något innan jag bloggade. 
Lite fick jag med mig hem iallafall. Svarta shorts och Bikiniöverdel blev det!
Tänkte visa bild men det verkar inte som det funkar idag...

Svarta tygshorts, köpte jag på Topshop för 99 kronor. Vit bikiniöverdel med rosa broderier 25(!) kronor på hm, halva rea priset, har kostat 149 kronor!

Skulle gå på Australia med mamma halv nio till halv tolv, men det fanns inga platser kvar och jag orkar inte, så istället blir det mys/filmkväll hos Felicia, skönt. Kommer hem kanske halv tolv och jag ska se om jag orkar blogga då :)
Ha de bra ikväll.
                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vilken mysig blogg du har cutie : Hoppas allt är bra med dig! Pewss :

2009-01-31 @ 19:37:33
URL: http://demode.blogg.se/
Postat av: Liene

Australia vill jag också se.

2009-01-31 @ 22:59:36
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0