Precis hemma

Kom precis hem från stan med Felica och Sofia följde också med. Jag köpte en mörkblå tubkjol eftersom den svarta bara fanns i storlek M och det är alldeles för stort. Fick iallafall tag i den blåa i rätt storlek och köpte den, 99 kronor kostar den.
Den finns på Nova Lund också, i svart men bara i S, iallafall sist jag var där.


Såhär ser det ut när jag och Felicia provar kläder. Vi går in i det största provrummet och tar massa plagg. Denna gången tog jag sex och Felicia elva !

Min tubkjol iallafall. Sömmen syns inte när den sitter på. 

Och kostade 99 kr!

Vi ska ha pizzakväll med våra vänner om en kvart och jag måste duscha och byta om, men orkar verkligen inte.. Kanske duschar imorgon istället, har ju redan duschat idag ;) 
pussochkram

                                                                                                                      
UPPDATE: Du anonyma som frågade vad Chinos kostar.. det finns två olika sorter och olika färger, men de flesta kostar 199 och vissa 299. Jag är själv lite sugen på ett par svarta...

Kommentarer
Postat av: fiffi

hahha det såg ju väldigt väl städat i vårat prov rum XD (L)

2009-01-30 @ 18:14:30
Postat av: jossan

vad söt kjol! ^^ och väldigt billig! ;)

allt bra?

kram

2009-01-30 @ 18:42:43
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Em

det var ett superbra pris ju!

2009-01-30 @ 18:56:08
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: julia

ha en bra kväll!

2009-01-30 @ 19:24:16
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0