sista&lista

Sista inlägget för dagen. Ska somna tidigt idag också, fast jag fortfarande är sjuk. Tror jag blir hemma imorron med, som jag känner mig nu. Tänkte avsluta med en lista jag hittade.


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

- Frida. Nej ! ;p

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Hund, kanin, hamster, mm.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

Nej.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Asså jag gillar inte disney... gillar mer typ Ronny&Julia av barnfilmer.


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Ja, få nellie dräktig (fast det går ju inte nu, hon är bara 9 månader) och behålla en av hennes valpar som bara blir miin. Träna den sen mycket i lydnad.

6. Är du allergisk mot något?

Nej, ingenting. När jag var liten reagerade jag på vår julgran...

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Jag handlar ju inte men vi köper typ ingen ekologisk mat, vad jag vet.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Asså jag städar bara mitt rum... men dammsuga ?

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Dans, Åtta år !

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

För stunden.

 

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Det beror på...

12. Sjunger du i duschen?

Självklart ! hehe, gör inte dom flesta det?


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Nej, men pappa försöker lura i mig sånna fisk-tabletter som är helt gula och slemmiga. Jag kan inte svälja tabletter.  Visst är jag duktig ? Svalde min första alvedon för typ tre veckor sen på flera år!

14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Frukt vet jag inte... grönsak - morot.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Ja !

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Brunt.... tror jag. Fast blont är snyggt ibland också.

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Med vänner.

18. Brukar du handla på kredit?

Nej, kontant !?

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Nej

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Mysa lite med nellie och sen gå upp och lägga mig. 

 

 

Nu säger jag och Nellie godnatt ! ;)


                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Holy Moly va sööööööööööt!!!

2009-01-26 @ 22:53:44
URL: http://demode.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

ja visst är det fint? :)

godnatt!

2009-01-26 @ 23:32:37
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: felicicicicicicia

hahaha jag sjunger aldrig i duchen XP

2009-01-28 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0