Sjuk ?

Min bror har varit sjuk hela helgen och nu verkar det som jag åker på det också... Hosta, ont i halsen, ont i huvudet, feber.... Satt iallafall och kollade på Mia och Klara. Det var inte riktigt lika roligt som förra säsongen, jag hoppas det blir bättre nästa vecka ! :) Jag ska somna jättetidigt ikväll, eftersom jag inte är riktigt frisk, så detta blir mitt sista inlägg. Imorgon blir det mer bilder! 
Nu vill pappa ha datorn, han har sitt fotbollsspel installerat på denna -.-
Jag skriver imorron bitti, jag får se om jag går till skolan
Godnatt.

                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

tråkigt. hoppas du blir bättre fort :)

2009-01-26 @ 02:25:26
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0